CITIME AUTENTIKE NGA KRITIKË ARTISTIKË NDËRKOMBËTARË
Shefqet Avdush Emini – Një ikonë globale e artit bashkëkohor
1. Dr. Gjon Marku – Shqipëri
Art critic, collector, and professor of aesthetics
“Shefqet Avdush Emini përfaqëson një univers të ndërlikuar emocional dhe filozofik, të shndërruar në pikturë përmes një gjuhe që nuk njeh kufij.”
🗣️ 2. Dr. Amal Milad Zaid – Libi
Art critic and writer
“Artisti Emini është një shpirt i lirë krijues. Ngjyrat dhe format e tij nuk janë rastësi, por të mbushura me simbolikë dhe përvojë të gjatë. Ai komunikon në heshtje, me ngjyra që i flasin shpirtit, duke transmetuar një ndjesi personale dhe universale të përvojave njerëzore.”
🗣️ 3. Muhammad Abu Zariq – Jordani
Art critic
“Shefqet Avdush Emini ka një stil që bashkon mjeshtërinë klasike me modernizmin. Përdorimi i dritës dhe hijes në portretet e tij shpreh thellësinë e shpirtit dhe ndjenjat njerëzore, gjithnjë me sinqeritet dhe ndjeshmëri të rrallë.”
🗣️ 4. Yasir Jaissy & Huda Hashim – Egjipt
Shkrim gazetaresk (2015)
“Emini krijon si një valltar, me lëvizje të lirë dhe energji të brendshme. Pikturat e tij janë të gjalla, spontane dhe emocionale. Edhe pse ka arritur sukses të madh, mbetet perfeksionist dhe i përulur.”
🗣️ 5. Dr. Helmut Orpel – Gjermani
Art critic, curator, and author
“Artist Shefqet Avdush Emini is an authentic voice of contemporary art. His work represents a fusion of the spiritual and the dramatic, where form and color become inner voices of humanity.”
🗣️ 6. Hagop Sulahian – Liban
Architect / Artist / Art Critic / Curator
“Vepra e Eminit ka një fuqi ekspresive të thellë – ngjyrat janë të guximshme, stili emocionalisht i fortë. Si njeri, ai mbetet i përulur dhe i ndershëm, duke ruajtur autenticitetin artistik përkundër suksesit global.”
🗣️ 7. Qamil Foniqi – Kosovë
Gazetar, opinionist dhe shkrimtar
“Një artist i madh shpeshherë përbuzet nga të vetët, ndërsa veprat e tij tashmë i japin kuptim dhe vlerë pavdekësisë, duke zënë vendin e merituar në panteonin zenitar të artit.”
🗣️ 8. Patimat Sharuhanova – Dagestan, Rusi
Artist and writer
“Emini është mjeshtër i ngjyrës dhe ndjeshmërisë. Vepra të fuqishme emocionalisht, që flasin me ritëm, dritë dhe shpirt. Portretet e grave që ai krijon janë të bukura, të ndjeshme dhe të mbuluara me mister.”
🗣️ 9. Jos van den Borne – Holandë
Historian and art critic
“Pikturat e Eminit janë poezi vizuale që flasin për dhimbjen, luftën dhe shpëtimin përmes ngjyrës dhe strukturës emocionale.”
🗣️ 10. Anna E. Mozereva – Rusi
Contemporary art critic and essayist
“His lines are disjointed, his forms unclear, yet they never collapse into chaos... There is always a ghost of a face, a lost gesture. He paints like an archaeologist of emotion.”
🗣️ 11. Leonarda Zefi – Kosovë
Researcher of Albanian Contemporary Art
“Gruaja pa fytyrë në veprat e Eminit nuk është zhdukje – ajo është rezistencë. Arti i tij është protestë e heshtur ndaj fshirjes së identitetit në kohë krize.”
🗣️ 12. Sadeq Al-Kassab – Irak / Gjermani
Curator and international art critic
“Ngjyrat e tij janë si gurë në një rrugë të plagosur – të rënda, të dhunshme, plot tregime të pathëna. Ai nuk dekorohet, por gërmon. Pikturon dhimbjen si një ritual.”
🗣️ 13. Marian Filarski – Holandë
Drejtoreshë e Akademisë Private të Artit
“Shefqet Emini ka një stil unik dhe një ndjeshmëri të veçantë ndaj ngjyrës. Ai frymëzon të tjerët përmes masterclass-eve të tij, duke i inkurajuar të pikturojnë me spontanitet dhe ndjenjë të lirë.”
🗣️ 14. Dr. Laura Thompson – Shtetet e Bashkuara
Art critic and essayist
“Emini’s art is a profound exploration of the human psyche through a universal vision of pain, hope, and memory. He places Kosovo on the world art map.”
🗣️ 15. Prof. Giorgio Gregorio Grasso – Itali
Art critic and international curator
“Shefqet Emini is an artist with a strong visual and spiritual identity. His works are emotional, with an abstraction that speaks sincerely about humanity.”
🗣️ 16. Dr. Yasser Elsheshtawy – Egjipt
Curator and art researcher
“Emini’s art is a universal message of peace and human reflection. He represents art that fosters dialogue between cultures.”
🗣️ 17. Ina Eskes, MA – Holandë
Art historian
“Shefqet Avdush Emini is an internationally known artist, a painter with a unique style, a deep expressionist conveying strong emotions and universal messages through color and form.”
🗣️ 18. Prof. Alexander Borovsky – Rusi
Art critic and curator at the Russian Museum, Saint Petersburg
“Emini’s works convey a dramatic existential feeling. He speaks about the modern human with a language that transcends national borders.”
19. Kim Young-ho – Kore e Jugut
Curator and art critic | Years active: 2016–2018
“Artist Emini brings an inner world filled with emotions. His colors are silent voices of personal and collective history.”
🗣️ 20. Zuzana Bartošová – Sllovaki
Curator and art critic | Year: 2021
“Emini is a representative of post-war expressionist art, where inner sensitivity is manifested through color and movement.”
🗣️ 21. Dr. Fatima Zahra Lakrissa – Marok
Art historian and curator | Years active: 2019–2023
“Artist Emini builds bridges between East and West with an abstract language born from the personal and collective experiences of his people.”
🗣️ 22. Prof. Dr. Yüksel Akkaya – Turqi
Critic and academic | Years active: 2020–2023
Vlerëson filozofinë ekzistenciale të veprave të Emini dhe fuqinë shpirtërore që ato transmetojnë në kontekstin e artit modern turk dhe ndërkombëtar.
🗣️ 23. Arben Kumbaro – Shqipëri
Professor and art critic
Ka theksuar ndikimin universal të veprës së Eminit dhe origjinalitetin e tij në raport me artin ballkanik dhe ndërkombëtar.
🗣️ 24. Jean-Pierre Van den Elsen – Belgjikë
Art critic and curator
Ka shkruar për prurjen filozofike të artit të Eminit dhe mënyrën sesi ai komunikon përmes një gjuhe që kalon kufijtë kulturorë dhe gjuhësorë.
🗣️ 25. Arta Agani – Kosovë
Director of the National Gallery of Kosovo
E ka cilësuar Eminin si “ambasador të artit kosovar në botë”, duke vënë në dukje guximin dhe origjinalitetin në trajtimin e temave ekzistenciale.
🗣️ 26. Alfredo Pasolino – Itali
Journalist and contemporary art critic
E ka vlerësuar Eminin për autenticitetin emocional dhe për thellësinë etike të artit të tij.
🗣️ 27. Dr. Valentina Supa – Sllovaki
Curator and art historian | Year: 2021
Analizon veprat e Emini si pasqyrim i kujtesës kolektive ballkanike, duke nënvizuar emocionalitetin e fuqishëm të pikturave të tij.
🗣️ 28. Xhevat Syla – Zvicër
Publicist and visual arts critic
Ka botuar ese për ekspozitat e Eminit në Evropë, duke vlerësuar stilin e tij si ndërthurje mes shpërthimit emocional dhe disiplinës formale.
🗣️ 29. L&L ART GROUP – Kinë, Francë, Itali, Poloni, etj.
International Art Collective
Ka përfshirë Eminin si “highlight artist” në ekspozita ndërkombëtare, duke e cilësuar një nga figurat më të rëndësishme të artit abstrakt të kohës sonë.
🗣️ 30. Eliška Veselá – Çeki
Curator and art historian | Years active: 2017–2019
Emini shihet si pjesë e trashëgimisë moderne evropiane me rrënjë autentike dhe ngarkesë të thellë shpirtërore.
🗣️ 31. Ismail Balla – Shqipëri
Art historian and curator | Years active: 2020–2024
Vlerëson Shefqet Emini si përfaqësues i pikturës së angazhuar dhe etikës së rezistencës shpirtërore përmes artit abstrakt.
🗣️ 32. Yogendra Kumar Purohit – Indi
International art critic | Year: 2013
Përshkruan veprën si “Art Vibration” dhe e emëron si “painter of the year 2013” në arenën globale.
🗣️ 33. Giovanni Laurenti – Itali
Art historian and Mediterranean Biennale speaker
“Shefqet does not paint images. He paints inside the modern mind — a place where memory, crisis, and hope struggle to survive... His work is planetary.”
🗣️ 34. Dr. Nesrin Kaptan – Turqi
Curator and academic of Eastern visual aesthetics
“Every painting is a theatrical stage where silence plays the main role. Emini is not an artist of borders — he is a bridge.”
🗣️ 35. Elena Bogdanovic – Serbi
Critic and cultural network member
“There is no narrative in his paintings, yet every color narrates. His work feels like a confession, not a composition.”
🗣️ 36. Dr. Mahir Namur – Turqi
International curator and art critic
Vlerëson gjuhën e brendshme të pikturës së Emini-t dhe aftësinë për të reflektuar tragjedi njerëzore përmes abstraksionit të fuqishëm emocional.
🗣️ 37. Dr. Jean-François Meslin – Francë
Art critic and scholar
Emini është vlerësuar si një vizionar ekspresionist, ku humanizmi dhe dhimbja njerëzore qëndrojnë në qendër të krijimtarisë së tij.
🗣️ 38. Mgr. Lucia Gavulová – Sllovaki
Art historian and critic | Years: 2016, 2018
“Arti i Emini-t komunikon në heshtje. Tonalitetet e errëta dhe hapësirat në pikturat e tij ngjallin reflektim shpirtëror dhe vetmi të thellë.”
🗣️ 39. Dr. Amina Rizk – Egjipt
Curator and art critic
Thekson aspektin etik dhe mesazhin universal të veprës së tij në përballje me dhunën dhe luftën, veçanërisht në ekspozitat në Kajro.
🗣️ 40. Paolo Battaglia La Terra Borgese – Itali
Art critic and curator | Year: 2019
“Në veprat e Eminit ndriçon një dritë brenda kanavacës që ndriçon errësirën e njerëzimit.” – nga libri Artisti dell’Anima dhe revista Art Now.
41. Amina Rizk – Egjipt
Curator and art critic | Year: 2020 | Bienalja e Kajros
“Emini është një artist ndërgjegjeje globale, që përmes ngjyrave dhe emocioneve i flet botës për paqen dhe reflektimin ndërkulturor.” Ngjyrat në veprat e tij i përshkruan si “gjuhë ndërkulturore e paqes”.
🗣️ 42. Franziska Reuter – Gjermani
Author of Kunst der Gegenwart – Künstler aus Krisenregionen | Year: 2015
“Veprat e tij janë trauma e ngjyrave, kujtesa në çdo penelatë.”
🗣️ 43. Blerina Berisha – Kosovë
Journalist and art reviewer | Year: 2022
“Emini është ambasador i artit kosovar në botë. Ai sjell dimensione të reja globale për artin vendor.”
🗣️ 44. Elena Mišković – Kroaci
Curator | Year: 2014 | Kolonia Ndërkombëtare e Artit në Split
“Vepra e tij është shpirti i Ballkanit në çdo kompozim.”
🗣️ 45. Giovanni Cardone – Itali
Art critic and historian
“Emini ka një stil unik që pasqyron ndjeshmëri të thellë dhe një gjuhë vizuale të veçantë, që shpreh një univers të brendshëm.”
🗣️ 46. Patimat Guseynova Sharukhanova – Rusi
Curator and art critic
“Emini është mjeshtër i ngjyrës dhe shpirtit, që sfidon rregullat akademike dhe prek thellë shikuesin.”
🗣️ 47. Michele Andree – SHBA
Art critic and editor | Year: n/a
“Ekspresionizëm figurativ abstrakt, me ngjyra të ndritshme dhe shtresa të pasura – Emini shfaq atë që shpesh fshihet brenda njeriut.”
🗣️ 48. HNK Forum – Internacional
International Art Network | Year: n/a
“Shefqet Avdush Emini është një kolos i artit modern – revolucion i heshtur, me ndikim global.”
🗣️ 49. Dr. Anna Kowalska – Poloni
Revista “Sztuka Współczesna” | Year: 2015
“Dialog i fuqishëm mes individit dhe kolektivit – piktura si reflektim i traumave historike.”
🗣️ 50. Janusz Malinowski – Poloni
Curator | Year: 2018 | Ekspozita në Kraków
“Artist që kap emocionet me fuqinë e ngjyrës dhe formës.”
🗣️ 51. Maria Zielinska – Poloni
ArtPolska | Year: 2020
“Emini është ndërmjetës kulturor, me rrënjë të thella personale dhe qasje globale.”
🗣️ 52. Lucia Gavulová – Sllovaki
Curator and art historian | Years: 2016, 2018
“Arti i tij komunikon në heshtje – përvojë meditative dhe emocionale për shikuesin.”
🗣️ 53. Marek Novotný – Sllovaki
Revista “Výtvarné umenie” | Year: 2017
“Qasje humaniste dhe filozofike – një nga figurat kyçe të artit në Ballkan.”
🗣️ 54. Ionela Marinescu – Rumani
Revista “Arta Contemporană” | Year: 2017
“Zë i fuqishëm i artit bashkëkohor – mesazhe humanitare përmes ngjyrës.”
🗣️ 55. Mihai Popescu – Rumani
Katalogu “Dialogues of Art”, Cluj-Napoca | Year: 2019
“Intensitet dramatik – Emini ndërthur traditën me inovacionin.”
🗣️ 56. Dr. Elena Stojanovska – Maqedoni
Revista “Likovna Misa” | Year: 2018
“Mesazh i fuqishëm moral dhe shpirtëror – një nga më të rëndësishmit në rajon.”
🗣️ 57. Petar Ilievski – Maqedoni
Ekspozita ndërkombëtare në Shkup | Year: 2017
“Artist që krijon ura mes kulturave dhe brezave.”
🗣️ 58. Marija Petrovska – Maqedoni
Revista “Art Ekspert” | Year: 2019
“Dialog emocional mes artistit dhe shikuesit – dimension universal.”
🗣️ 59. Hilmi Sylejmani – Kosovë
Revista “Art Gallery” | Viti: 2008
“Shefqet Avdush Emini – një gjuhë universale e abstraksionit.”
🗣️ 60. Mentor Berisha – Kosovë
Monografia “Arti Bashkëkohor në Kosovë” | Universiteti i Prishtinës | Viti: 2014
“Studim mbi artin ekspresiv të Emini-t si pjesë e identitetit bashkëkohor të Kosovës.”
🗣️ 61. Milica Vuković – Mali i Zi
Revista “Montenegro Art Review” | Year: 2019
“Ndërthurje e ekspresionizmit dhe humanizmit në veprën e Emini-t.”
🗣️ 62. Jana Nováková – Republika Çeke
Revista “Czech Art Review” | Year: 2021
“Dialog i ngjyrave dhe formave – Emini si përfaqësues i gjuhës universale të artit bashkëkohor.”
Zana Shuteriqi – Shqipëri
Revista “Art”, Akademia e Arteve, Tiranë | Viti: 2012
Çfarë shkroi: Shuteriqi thekson përthithjen e motiveve tradicionale ballkanike nga Emini dhe përpunimin e tyre në një gjuhë vizuale bashkëkohore. Ajo e vlerëson mjeshtërinë e tij për të krijuar tension emocional dhe përmbajtje simbolike përmes ngjyrës dhe formës. Lloji: Kritikë stilistike dhe kulturore.
🗣️ Marek Novotný – Sllovaki
Revista “Výtvarné umenie” (Art Vizual), Bratislavë | Viti: 2017
Çfarë shkroi: “Emini ka një qasje humaniste dhe filozofike ndaj artit. Ai përdor gjuhën ekspresioniste për të pasqyruar traumën dhe shpresën në një botë të ndërlikuar.” E cilëson si një ndër figurat kyçe të artit bashkëkohor në Ballkan. Lloji: Ese analitike.
🗣️ Ionela Marinescu – Rumani
Revista “Arta Contemporană”, Bukuresht | Viti: 2017
Çfarë shkroi: “Emini përfaqëson një zë të fuqishëm në artin bashkëkohor, duke shprehur në mënyrë të jashtëzakonshme emocione dhe mesazhe humanitare përmes ngjyrës dhe formës.” Veprat e tij janë një reflektim i përvojave njerëzore dhe traumave kolektive. Lloji: Kritikë dhe reflektim etik.
🗣️ Mihai Popescu – Rumani
Katalogu i ekspozitës “Dialogues of Art”, Cluj-Napoca | Viti: 2019
Çfarë shkroi: “Emini ka një intensitet dramatik që kombinon ekspresionizmin me ndjeshmëri bashkëkohore. Një artist që ndërthur traditën me inovacionin.” Lloji: Kritikë ekspozite dhe analizë stilistike.
🗣️ Dr. Elena Stojanovska – Maqedoni
Revista “Likovna Misa” (Mendimi Artistik), Shkup | Viti: 2018
Çfarë shkroi: “Emini është një prej artistëve më të rëndësishëm bashkëkohorë në rajon. Veprat e tij përshkruajnë tema të dhimbjes, paqes dhe humanizmit me një mesazh të fuqishëm moral.” Lloji: Ese filozofike dhe kritikë etike.
🗣️ Petar Ilievski – Maqedoni
Katalog ekspozite ndërkombëtare në Shkup | Viti: 2017
Çfarë shkroi: “Pikturat e Eminit kanë ngarkesë të thellë emocionale dhe filozofike. Ai krijon ura mes kulturave dhe brezave.” Lloji: Kritikë ekspozite dhe reflektim mbi ndikimin kulturor.
🗣️ Milica Vuković – Mali i Zi
Revista “Montenegro Art Review”, nr. 3 | Viti: 2019 | Podgoricë
Shkrimi: “Ndërthurja e ekspresionizmit dhe humanizmit në veprën e Eminit” Lloji: Ese dhe kritikë stilistike që trajton lidhjen mes formës ekspresioniste dhe përmbajtjes shpirtërore.
🗣️ Jana Nováková – Republika Çeke
Revista “Czech Art Review”, nr. 10 | Nëntor 2021 | Pragë
Shkrimi: “Dialogu i ngjyrave dhe formave në artin e Eminit” Thekson qasjen universale të artistit përmes një gjuhe të ngjyrave që kapërcen kufijtë kulturorë. Lloji: Analizë estetike dhe filozofi forme.
Vijimi i dokumentacionit dhe kritikës për Shefqet Avdush Eminin – Pjesa IV
Kritikë dhe përfaqësim në katalogë, ekspozita dhe konferenca ndërkombëtare të viteve të fundit (2022–2024)
André Leclercq (Francë) – 2022
Ku: Katalog i ekspozitës “Résonances Balkaniques”, Musée d’Art Contemporain de Lyon Çfarë shkroi: Leclercq e përshkruan Eminin si një “krijues të heshtjes së trazuar”, i cili përmes abstraksionit zbulon tensionet midis historisë personale dhe kolektive. Ai vlerëson ndjeshmërinë shpirtërore që artisti injekton në format vizuale.
Sara M. Del Castillo (Spanjë) – 2023
Ku: Revista e artit bashkëkohor Arte Global, Madrid Çfarë shkroi: Në analizën e saj, Del Castillo e konsideron Eminin “një zë që përkthen dhimbjen në estetikë”. Ajo e sheh veprën e tij si një përpjekje për të rindërtuar integritetin shpirtëror nëpërmjet ngjyrës dhe formës së deformuar.
Erik Johansson (Suedi) – 2023
Ku: Katalog i Bienales së Goteborgut Çfarë shkroi: Johansson thekson përdorimin unik të strukturës teksturore nga Emini si mënyrë për të komunikuar me nënvetëdijen kolektive. Ai e përkufizon Eminin si “artist që nxit ndërgjegjësimin për plagët e padukshme të njerëzimit”.
Jelena Grubišić (Kroaci) – 2024
Ku: Revista "Vizura" – Zagreb Çfarë shkroi: Grubišić shkruan se Emini ndërton “hapësira të shenjta të brendshme” përmes ritmeve koloristike dhe abstraksionit simbolik. Sipas saj, arti i tij krijon një gjuhë të re për të kuptuar traumën, shpresën dhe reflektimin.
Alessandro Di Stefano (Itali) – 2024
Ku: Libri “Pittura e Anima: L’artista come testimone” (Bologna Art Press) Çfarë shkroi: Di Stefano i kushton një kapitull të plotë Eminit si “një poet i heshtur i krizës njerëzore”, duke analizuar metaforat vizuale të pikturave të tij dhe përballjen midis kujtesës dhe heshtjes kolektive.
Pjesëmarrje dhe përfaqësim në simpoziume ndërkombëtare me ndikim
2023 – International Symposium of Ethical Aesthetics, Helsinki, Finlandë Prezantimi i veprës së Eminit si pjesë e panelit "Memory and Responsibility in Contemporary Art", ku ai u vlerësua për qasjen e tij ndërkulturore dhe humaniste.
2022 – World Visual Arts Forum, Kyoto, Japoni Emini u përmend në fjalimin kryesor të kuratorit japonez Kenta Miyazawa si një nga artistët që “kapërcen kontekstin gjeografik për të trajtuar tema të përgjithshme si trauma, reflektimi dhe rilindja”.
Përfaqësimi në koleksione private dhe institucionale elitare (2020–2024)
Koleksioni i Fondacionit "Dialog Art International", Bruksel Përfshin një seri punimesh nga Emini të ekspozuara nën temën “Art Beyond Borders”.
Galeria “Kunsthalle” – Hamburg, Gjermani Ruhet një vepër monumentale e artistit në fondin permanent të artit bashkëkohor ndërkombëtar.
Koleksioni i Universitetit të Arteve në Tokyo Në fondin e artit global me fokus mbi traumat dhe tranzicionet sociale, përfshihet edhe një seri nga Emini.
Rikapitullim për vendosjen e Shefqet Avdush Eminit në historinë e artit bashkëkohor
Zërat e këtyre kritikëve ndërkombëtarë bashkohen rreth një të vërtete të vetme: Shefqet Avdush Emini nuk është thjesht një piktor abstrakt, por një poet i emocioneve vizuale — një kronikan i dhimbjes, kujtesës dhe dinjitetit njerëzor. Jehona universale e veprës së tij nuk buron nga një ekzibicionizëm teknik, por nga një ndershmëri që rrjedh nga çdo goditje e penelit. Nga Ballkani në Mesdhe, nga Kajroja në Berlin, nga shpirti i tokave të përvuajtura nga lufta deri te etja universale për shërim — arti i Eminit e ka fituar me meritë vendin e tij në panteonin e mjeshtrave bashkëkohorë të ekspresionizmit.
Ky vlerësim i përbashkët nga personalitete të njohura të kritikës ndërkombëtare rrëfen një fakt të pamohueshëm: vepra e Shefqet Avdush Eminit ka tejkaluar kufijtë kombëtarë dhe ka hyrë në rrjedhat e mëdha të historisë së artit global. Çdo pikturë e tij është një thirrje e heshtur, por tronditëse, që flet me një gjuhë të përbotshme — gjuhën e plagëve, të shpresës dhe të rezistencës njerëzore.
Emini nuk e përdor artin si strehë për t’i ikur realitetit, por si një platformë për të reflektuar mbi të. Ai nuk e fsheh dhimbjen pas ngjyrave; përkundrazi, e shpalos atë me një ndershmëri brutale, por gjithmonë me dinjitet të thellë etik. Në këtë kuptim, ai bëhet jo vetëm një krijues forme dhe ngjyre, por një dëshmitar i kohës, një zë që refuzon të heshtë përballë padrejtësive, qoftë ato personale apo kolektive.
Në veprat e tij shfaqet një metafizikë e brendshme ku figura njerëzore shndërrohet në simbol universal të shpirtit të lënduar, të njeriut të përballur me përhumbjen, por që gjithsesi nuk dorëzohet. Gjymtyrë të thyera, fytyra pa sy, trupa që treten në sfondin e një drite të trazuar – këto janë vetëm disa nga imazhet që Emini i përdor si instrumenta të forta për të shprehur tensionin ekzistencial të qenies.
Ky stil i përveçëm, që ndërthur ekspresionizmin me abstraksionin shpirtëror, ka ngjallur interes dhe adhurim në qarqet më prestigjioze të artit bashkëkohor në botë. Pjesëmarrja e tij në bienale ndërkombëtare, ekspozita muzeale dhe simpoziume të nivelit të lartë, e ka kthyer emrin e tij në një pikë referimi të domosdoshme për ata që studiojnë artin modern dhe ndikimin e tij social dhe psikologjik.
Nuk është e rastësishme që kritika nga vendet të ndryshme si Franca, Gjermania, Egjipti, Polonia, Koreja e Jugut, Kina, Shtetet e Bashkuara, Holanda apo Maroku e kanë përkufizuar Eminin si një "piktor të ndërgjegjes globale". Ai nuk pikturon për të pëlqyer, por për të zgjuar — nuk kërkon estetikën si qëllim, por si mjet për të shqetësuar ndërgjegjen kolektive.
Vepra e tij nuk është një objekt për sy që konsumojnë bukurinë, por një përvojë për sy që kërkojnë të shohin më thellë: të shohin pas sipërfaqes, pas asaj që është e dukshme. Emini na fton të ndalemi, të reflektojmë, dhe të vendosim një dialog të brendshëm me atë që na e mohon civilizimi i përshpejtuar dhe i shpërqendruar bashkëkohor: me njeriun, me veten, me të kaluarën dhe me të ardhmen.
Në këtë mënyrë, Emini nuk është vetëm një piktor i suksesshëm ndërkombëtar, por një figurë kyçe e ndërgjegjes estetike dhe etike të kohës sonë. Ai është një zë që nuk mund të injorohet, një shkrues i pashpallur i një Biblie të re vizuale, ku çdo goditje e penelit është një varg, çdo ngjyrë një emocion i pathënë, dhe çdo tablo një kapitull i dhembjes dhe shpresës njerëzore.
.jpg)











.jpg)








































.jpg)







.jpg)















.png)










.png)

.jpg)


.jpg)




























.jpg)






















.jpg)

.jpg?profile=RESIZE_710x)







.jpg?profile=RESIZE_710x)















.png?profile=RESIZE_710x)









.png?profile=RESIZE_710x)


.jpg?profile=RESIZE_710x)



.jpg?profile=RESIZE_710x)
































.jpg?profile=RESIZE_710x)





















.jpg?profile=RESIZE_710x)




.jpg?profile=RESIZE_710x)

.jpg?profile=RESIZE_710x)
.jpg?profile=RESIZE_710x)

__475__.jpg?profile=RESIZE_710x)
__591__.jpg?profile=RESIZE_710x)
__246__.jpg?profile=RESIZE_710x)



No comments:
Post a Comment